8/19/09

DOT..DOT..DOT

DOT..DOT.DOT.. 2 sebab aku xtau nak tulis tajuk ape..so aku letak je la..saje je..xda nak citer ape pun sebenarnye..saje nak storie ckit..setelah setengah hari aku godek2 blog akhirnya siap gak walau pun xseberapa..sebab aku memang xreti nak buat benda2 camnie..aku nie rabun IT ckit..nak kate buta tu x la..rabun jauh ja..haha..pape pun janji dah siap..

nie saje je masuk kan gambar cikit..xda ape pun..


aku dan blog

tok makluman kawan-kawan n member-member kat luar tu..blog nie aku baru buat..sebab blog lame aku dah delete..sebabnye ada lah..xplu tau la..so jemput-jemput la menjengok kat blog aku nie yea..

KLIK sane KLIK sini..

padan muke..kan dah kena wat blog baru..2 la..tangan gatal sangat..elok-elok blog 2 camtu yang g klik sane klik cnie 2 watpe..kan dah kena wat blog baru..

haish..mane la aku tau nak jadi cmnie..aku nak cantikkan blog aku je..dah nak jadi nak wat camne..ala..bukan da pe pun..wat je baru..bukan kena bayar..free je..

yela..lain kali jangan gatal sangat tangan 2..bace dulu betul arahan sebelum buat..g lasambung wat blog baru 2..

baik boss..

Followers