2/12/11

kos penerbangan pelajar di mesir ditanggung sendiri

KUALA LUMPUR – Pelajar yang ingin kembali ke Mesir untuk menyambung pengajian perlu bersedia menanggung sendiri kos tiket penerbangan tanpa diskaun.Timbalan Menteri Luar, Senator A. Kohilan Pillay berkata, perkara itu adalah amalan biasa termasuk ketika melibatkan pelajar Malaysia yang dibawa pulang dari Padang dan Solo, Indonesia akibat letusan gunung berapi baru-baru ini.“Kerajaan hanya menanggung kos perjalanan pada waktu kecemasan sahaja.“Kita tidak pernah bincang untuk memberikan diskaun dan sebagainya. Tetapi jika ada syarikat penerbangan yang hendak bagi diskaun, itu terserah pada budi bicara mereka,” jelasnya ketika dihubungi di sini semalam.KOSMO

p/s::agak-agak berapa kos nak ke mesir ek?? aku tambang ke sarawak pun dah pening nk balik..hihi

p/s::kalo pelajar tahun 3 or agak-agak dah lebih sepruh jalan study sana berbaloi la jugak kan nak p balik sana..

p/s::kalo pelajar tahun 1, sambung sini pun tak pe kot..universiti kat malaysia pun ape kurangnye..

ADIOS

Followers