6/20/10

..suksis selamanya..

setelah 3 tahun tanpa cuti hujung sem..(eh tipu la..ade je..p cuti kejap je..pendek dari orang lain..hihi)..akhirnya..semalam selesai dan tamat la aktiviti suksis di hujung minggu dan cuti semester aku..tapi lepas nie kalu aku nak ikut ape-ape program dorang boleh je..hihi..

alhamdulillah..semalam segalanya berjalan dengan baik..cuaca pun cerah je..tak panas sangat..redup je..dan aku berbangga dengan budak-budak suksis universiti aku..hanya 2 orang je yang tewas di padang kawad..sorang pada hari pertama latihan..sebab dia lama dah tak kawad..dia ada hal lain sebab tu tak datang latihan kawad kat universiti..dan sorang lagi pada hari jadi..iaitu pada hari pentauliahan..nie dia tumbang sebab keracunan makanan..kalau tak mesti takda yang tumbang masa hari jadi tu..

walau ape pun..tahniah kepada tuan-tuan dan puan-puan semua sebab berjaya sampai ke penghujung..dan yang tak dapat masuk kawad masa hari jadi dan ambik sijil sendiri atas pentas..harap jangan bersedih..mungkin rezeki tuan-tuan dan puan-puan ada di tempat lain..

segala kenangan yang di perolehi daripada kor suksis ini akan sentiasa berada di ingatan..sebab dalam gambar aku tak banyak..biasa la..juru gambar mane banyak gambar..dan aku tak reti nak ambik gambar sendiri nie..hihi..ok la..gambar selama 2 minggu di UM takda lagi pada aku..so tak dapat nak upload gambar lagi..tunggu aku ambik dari jurulatih esok..insyaAllah akan ku upload gambar aku bartuka warna..haha..

dan akhir sekali..terima kasih kepada semua jurulatih kor suksis UTHM yang memberi tunjuk ajar kepada kami semua..terutama sekali koperal sazlan, jurulatih kami..tuan ahmad bakhtir, pegawai penyelaras sarjan zaiton, mak kami..hihi.jen..koperal ali, tempat kami mintak barang keperluan suksis..tq en.ali..dan semua pegawai-pegawai atasan universiti dan tidak di lupa juga jurulatih kami semasa latihan di universiti malaya,UM..terima kasih semua,..

 ok la..ADIOS.

SUKSIS SELAMANYA

Followers