2/4/10

siapa ada ubat tidur?

sape2 kat luar tu ade ubat tidur wei..aku ada masalah nak tido nie..huhu..dari pukul 1230am tadi aku baring sampai la pukul 140am aku x lelap-lelap lagi..penat aku pejam mata aku..p xnak jugak tido2..hhuhu..kepala dah mengantok nie..dah pening-pening lalat dah nie..huhu..last2..aku bangun..on balik laptop aku..klik2 nuffnang..n buat ap2 kerja yang patut..haha..k la..nak sambung melawat blog korang nie..adios

p/s..ade sape2 yang ade ubat tido lebih ke tak..bagi sikit..haha..gurau je..amaran kementerian kesihatan..jangan sesekali mengambil ubat tidur tanpa pengesahan doktor..hihi..

Followers