4/30/10

traffic melampau..

sebelum ape-ape..kite sengeh lu..hhihi..ok..n3 nie sekadar nak menjawab persoalan 2 3 orang sahabat blogger yang pelik bertambah hairan macam mana traffic aku tinggi sangat..hihi..mane ade tinggi..sebenarnye counter hit tu salah.."heng"..aku pun tak tau kenapa..dah seminggu kot..kalau lama lagi tak tau la plak..sebab baru je seminggu aku aktif balik blog nie..sebelum nie sibuk memanjang je..tak sempat nak bukak blog..bukak facebook je..ok la..kat bawah nie ade counterhit yang salah tu..hihi..

 nie pengira traffic yang salah..haha..setiap hari banyak tu la traffic yang datang blog aku..

p/s: kalo la traffic aku tinggi tu setiap ari..hihi...lu pk la sendiri..hihi..traffic melampau

Followers