1/15/10

AVATAR punye penangan..

hahahhahaa...ape2 pun gelak lu..xmo senyum2 macam lumut..xpuas..haha..ok2..aku gelak sebab nie 1st time aku dengar asiment jenis nie..nak tau x asiment jenis ape nie..mesti korang nk tau kan..yang xnak tau tu terpulang la kat korang..ade aku kisah..haha..xabis g gelak nie..ok2..asiment yang aku nak g tau nie adalah asiment menonton wayang..ape haram jadah punya asiment la wei..nie la1st time aku dengar asiment macam nie sepanjang aku jadi pelajar nie..hahaha..daqh la citer yang aku nak tengok nie aku dah tengok..aduyai..nak tau citer pe..??..citer pe lagi..citer AVATAR la..dah la citer tu 3 jam..mati beku la dalam wayang tu.....hahaha..

k la..aku nak siap2 nak g tgk wayangciter AVATAR nie..ade sape2 nak ikut x..xmo sudah..aku g ngn budak kelasaku..ade 25 orang..penuh satu panggung..hahaha..

ok..adios...


p/s..pas tgk citer nie kena wat asiment..budak umah aku je tau asiment pe kena buat..hihi..macam2 la pensyarah aku nie..k la..bye2

Nasib 300,000 penganggur dibela

Nasib 300,000 penganggur dibela

PUTRAJAYA - Kementerian Sumber Manusia (KSM) mengumumkan langkah drastik mewujudkan segera pusat komuniti pekerjaan untuk membantu 300,000 penganggur di negara ini mendapatkan pekerjaan.
Menterinya, Datuk Dr. S. Subramaniam berkata, tumpuan utama pihaknya tahun ini adalah menyediakan perkhidmatan sokongan kepada golongan pencari kerja bagi memastikan penempatan pekerjaan bertepatan dengan kelayakan dan minat mereka.
"Kita berharap dalam tempoh empat atau lima bulan ini dapat mewujudkan 11 pusat komuniti pekerjaan ini di beberapa tempat seperti pusat beli-belah dan stesen bas.
"Di samping itu kita juga akan gunakan bangunan-bangunan Perkeso untuk mewujudkan pusat tersebut dengan menempatkan pegawai yang berpengalaman untuk memberi bimbingan dan kaunseling kepada pencari kerja ini,'' katanya.

p/s ::..so..lepas nie..xde dah la dengar2 kes xde kerja nie kot..yang memilih sangat kerja je kot smapai xkerja2 tu.. so..kalau dah lame sgt rasenye tunggu apply kerja xdapat2 tu bermula dari bawah..jgn memilih sangat..cewahhhh..aku cakap senang la..aku xmerasa g alam pengangguran nie..haha..so kat korang semua..gudluck..moga dapat kerja yang terbaek kat korang..adios::

Followers