2/22/11

tunaikan tanggungjawab anda..yang mengundi dan yang diundi..

salam sejahtera semua..(",)..aku nak cakap pasal ape tadi ek..bukak je new post..ilang semua idea..yela..aku bukan jenis yang kreatif nak bina-bina ayat nie..haha.ok.ok..ingat dah.straigh to the point la..haha..semua pelajar sedia maklum PRK dah pun berlalu dan sedang berlansung bagi U aku..UTHM..ke ade yang masih belum berlangsung??..so, siapa siapa yang layak tu..turun la menunaikan tanggungjawab anda yea..kalau tak nak pun tak mengape..tapi, kelak korang yang malas nak pergi mengundi nie jangan pulak nak kutuk MPP yang telah dipilih nie..malas buat kerja la..cakap kencang kerja tak jalan la..macam-macam lagi la..biasa la tu bila kita tak puas hatikan..haha..aku pun sama ja..haha..yela.siapa suruh korang malas nak pergi kan..haha..tak mengapa..itu semua hak individu..sama ada kita bertanggungjwab dengan tak je..

ok..bukak je kosmo hari ni..terbaca Pro Aspirasi menang besar di UPM tewas di UM..ok.itu tajuk bagi salah satu berita dekat kosmo pagi nie..kenapa Pro-A yang disebut.??bukan Pro-M??hihi..(jangan ingat aku sokong Pro-M pulak..aku sokong mane yang berkaliber ja..dan buat kerja untuk semua orang..bukan untuk puak-puak dalam Pro dia ja..hihi) ..keputusan untuk UPM dan UM dah umum satu malaysia dah tahu..lebih hebat..satu dunia la kan..yela..rakyat malaysia yang menetap dekat negara lain..mesti ada yang bukak berita malaysia jugak kan..hihi..ok..untuk UTHM macam mane pulak??pilihan ditangan anda..aku tak..sebab aku tak dapat nak mengundi..UTHM tak ada sediakan undian pos..haha..ok la..nak lengkapkan buku rancangan mengajar jap..free nanti aku BlogWalking la..hari ni aku tak ada kelas lagi..cikgu aku ambik..esok baru ade kelas..kelas petang..haish..yang yang penat tu..time mengantuk la katakan..haha..ok la..selamat mengundi kepada yang mengundi..dan selamat memimpin kepada yang dipilih sebagai pemimpin..berilah kerja sama kepada semua pemimpin..tak kisah la dia tu Pro mane..sebabnya..MPP setiap U ada satu je..ke ada U yang ade 2 3 MPP??hihi..ok la..tersambung lagi la pulak..ADIOS..

Followers