12/27/09

dah nak start kuliah ke??bukan da seminggu lagi ke..

Pejam..Celik..Celik..Pejam..tido la..pe yang ko tggu lagi tu wei..dari tadi pejam celik je..jgn ko x celik2 pagi esok sudah..haha..
aku bukan nak cite sal tido la..bile aku ingat2 balik..rupe2 nye tinggal sehari je g cuti semester aku untuk sem nie..aku ingtkan da seminggu g..haha..patut la kawan aku asyik bising je td tnya jadual kelas..rupe2nye dah nak start sem baru dah..haha..pe nak jadi la ngn aku nie..smpai kan tarikh n hari pun dah lupa..haish..
badan aku pun ase lenguh2 g nie..ase malas lak nak g kuliah..besanye minggu pertama nie lectrer pun mlas nak masuk kelas g..hihi..wat2 lupe tarikh n hari balik leh x..haha..
berbalik kepada kes lupe tarikh n hari nie..aku bukan pe..dah bz sgt sampai aku lupe dah hari nie hari ape..tu la..program dari start cuti sem sampai habis cuti x rehat2 nie..penah dua 3 kali gak aku tersilap hari..haha..
naik lenguh2 gak dah seluruh badan aku nie..lau da tempat urut sedap nie..haha..
antara program yang aku ikut sepanjang cuti semester aku selama 5 minggu nie..
1..start cuti sem je..program kursus latihan luar..under KPT
2.xsempat nak rehat..next program Malaysian University Explo Race..under UTHM
3. pe lagi..mySUKSIS la..wajib..3 minggu pulak tu..macam2 program time suksis nie..berenang la..public speaking la..macam2 lagi la..
4.camping kt takar melor...nie program sendiri..bersama ngn pegawai penyelaras aku..2 hari satu malam..memang penat giler..yang nie aku baru balik semlam..
so..yang tu la antara program yang aku join sepnjang cuti sem nie..ntah ape2 je la..so..masa cuti aku terisi ngn perkara berfaedah..cewah..haha..
aku nak letak gambar..p intenet low pulak ..t la aku upload lain..
so kat kawan2..selamat menempuh (jgn sampai ko lak yang jatuh g tempuh tu..hihi) semester baru..jgn sampai terjatuh sudah..k..adios..

Followers