6/20/11

BERSIH VS PEMUDA UMNO VS PERKASA..

PERHIMPUNAN DILAWAN DENGAN PERHIMPUNAN..!!
kalau dah perhimpunan di tentang dengan perhimpunan, bukankah keadaan akan bertambah kecoh..sah-sah la nanti akan adanya keganasan..pihak BERSIH mengadakan perhimpunan ni sebab nak serahkan memorandum ke apa ntah..dalam tu ada 8 tuntutan..tadi aku ada terbaca kat SINI.. tapi 2 pihak lagi hanya bertujuan menentang perhimpunan BERSIH.. yang korang susah-susah buat perhimpunan jugak tu kenapa..serahkan je tugas tu pada PDRM..tau la dorang nak buat ape..nampak sangat dorang ada motif tersendiri jugak... malas nak cakap banyak..kang tersalah cakap pulak..ADIOS

Followers