12/28/09

katak hijau

esok dah start kena fokus dalam kelas..fokus ke??hihi..persoalan yang harus aku jawab..p aku penah wat nie..p kejap je la..aku xingt subject pe..p memang aku penah wat..yang sedihnye xsampai sebulan pun..huhu..p dalam kelas bukan nye xfokus juz kurang perhatian je..hihi..lecturer cakap kat depan aku pun cakap kat belakang..kadang2 la..bukan cakap kosong..sembang sal ape yang lecturer ajar kat depan tu gak..pastu mula ketinggalan dengan ape yang lecturer tu ajar..lau dah ketinggalan tu mule la aku ase malas nak ikut ape yang d ajar..haish..tak boleh pakai betul la prinsip nie..so..esok bermula la senaman jari aku menyalin nota..haha..ok la.,,kol 10 nie aku ngn budak kelas aku nak g main futsal..ade sape2 nak ikut..??jom!!..


ok la..


adios..


p/s:: tajuk xde kena mengena langsung..saje je..ntah tetibe je terlintas perkataan katak hijau tu kat akal aku..aku tulis jela..hihi..p aku de cite sal katak nie..t lain n3 aku cite..hihi..adios

HARI PERTAMA KU

hari nie..aku dah start g kuliah..ase malas je nak pegi..tp nak buat macam mana..kena pegi jugak..so..macam biasa la..minggu pertama ade lecturer yang nak buat kelas dan ade yang belum nak buat kelas..macam pagi nie la..sepatutnye kalau ikut jadual yang dah keluar ade je kelas dari pukul 8 hingga lah pukul 10..p memandangkan lecturer pun baru balik cuti..mud cuti tu de lagi kot..hihi..so xde kelas la..
p petang nie ade pulak..tu yang leceh nye pulak tu..lau ikut jadual..kelas tu sejam je..nak jumpe je kot..datang je la..tunjuk muke..bukan susah sangat pun..
nak bagitau yang nie je..
xde ape2 yang penting sangat pun...
SELAMAT MENEMPUH SEMESTER BARU

nak letak tajuk pe ea..korang letak la sendiri k..hihi

esok..tanggal 28 december 2009..bermula la semester baru pengajian ku di uthm johor..haha..skema giler..hahaha..
aduyai..malasnye ase nak g kelas esok..bukan pe..badan x ilang penat g nie..lenguh2 g nie..sengal pun ade..haha..g pun jadual kelas xde g..nie budak kelas aku g tau la.aku x g cek pun..xberkesempatan..bz cikit..hihi..p aku pelik lak..camne leh xde jadual g..esok kan dah start kuliah..jgn2 staf semua ingat still cuti g kot..like me..ingtkan da seminggu g cuti..hahaha..aku tambah cuti sendiri leh x..leh je kan..hahaha..asyik gelak je nie..xde keje ke..memang xde keje pun..hahaha..gelak lagi..dalam hati je la..kang gelak kuat2 orang kate giler lak gelak tgh2 malam nie..hihi..
so aku xde nak cakap pe lagi dah..nak tito..gambar program x smpat nak upload g..besok kot..hihi..kat kekawan semua..selamat ber kuliah semula..yang dh keje tu..selamat berkerja..hihi..k
salam

Followers