10/18/09

makan free lagi..

tepat kol 1230am td aku baru je sampai umah balik dari dinner suksis..dinner nie wat kat hotel prime city kluang..mmg best la..rugi sape yang x g..dah la free..mkn puas lak tu..haha..makanan saje da 7 set menu lau x silap aku..cuci mulut da dua..ais krim+kelapa and buah..stndrd la kan..air ntah bape kali topup ntah..dah x tekire dah..felas bar je kosong..penuh balik.mcm de mesin wat air je dalam gelas tu..kurang je air lam gelas penuh balik..aku pun pelik..haha..mjlis x start g perut dah kembung ngn air dah..yang penting dinner nie mmg best..wat otel..mkan puas..sape yang kate xbest tu mmg sengal la..haha..so kt bawah nie de cikit gamber yang aku ambik guna henset murah aku je..kualiti gmbar mmg x ok..besa..henset murah..layan je la..zasss...

makan nie semua ade 7 set kot..lupe lak nak kire..haha..p yang aku sempat ambik gamabr yang ade kat bawh tu je la..yang lain baru je pelayan tu letak atas meja trus licin..hampeh tollrugi aku duduk semeja ngn budak2 nie..haha..



Followers