11/15/09

memang rugi la sape yag xdatang..

perghh..selesai dah sakit n tenson kepala aku..juz nk sttle kan repot program ja lagi..haha..pasnie leh la aku fokus final..erk..bukn tinggal lagi satu paper je lagi ke..haha..xpe2..sempat g nak fokus tu..sempat ke??bukan isnin nie ke..nie dah ahad..esok la wei..haha..xpe2..pagi2 ahad t aku study...haha
nak cite cikit sal dinner td..mjlis besa2 je..vip TNC HEPA yg sempoi..aku kate baju batik,die g guna baju melayu..p xpe..i like u'r style..haha..p aku mmg suke n syg r kat TNC nie..sebb die mesra student..dah nama pun tnc hepa kan..mesti la kena mesra student..p syg nye xlame g TNC HEPA akan tuka.yeke??xtau la..p aku bace kt website u da jawatan kosong tok TNC HEPA>.so sape2 ase nk jadi tnc hepa u aku..leh la isi borang..gaji starting 5k..pergh..haha...so ntah sape la yang akan naik lak nie..huhu..k2 lupe kan yang tu..
pasal dinner tadi..ntah ape2 je..student sepatut datang 40 orang..p yang datang 20 orang..mane lagi separuh nie..aduyai..penat aku g tempah makanan tau x..memang rugi habis la sape yang xdatang td..makan xyah cite r..bape kali tambah..meja aku saje setiap menu 3 kali topup..haha..lau xcaye..korang g tanye kat TNC aku..hihihi..korang bayang kan..ikan siakap 3 rasa, tomyam campur, nasik impit, satay, telur dadar, air buah,buah2an..buah pe ntah td..mcm 2 la..haha..mmg xlarat nak habiskan..sebab tu aku kate mmg rugi sape yang xdatang..
so lepas nie..aku juz kena sttel kan repot..bayaran kat kedai..n ape2 yang patut..pastu cuti..pastu program lagi..n program lagi smpai la naik sem baru..huhu..
k la..ngntok dah mate aku nie..aku pun xtau la..dah seminggu nie dah aku kuat tdo..asyik ngntok je..telan pil tdo ke ape nie..haha..gambar aku xde g..nanti next n3 aku masok kan...k..blah lu..salam.gudnite malaysia..

Followers