12/5/09

::suksis ke sukses??::

malam nie..da rollcall..betul ke ejaan nye nie..haha..pedulik la..sambung balik gelak..hahaha...bukan nak cite sal rllcall tu..nak bgtau..pas rollcall malam nie..bermula lah sesi latihan intensif aku untuk sem nie..huhu..
esok start kawad dah..aduyai..malasnye..lame dah xkawad nie..joging pun xda nie sejak study week g..sebulan lebih dah..aduyai..nasib bek kawad 3 hari ja..6-8/12/2009..pastu g renang pulak..kt UM..9-15/12/2009..pastu balik kampus semula..rehat sehari..17 da latihan menembak m-16..pas menembak g PD pulak..da kursus pengucapan awam..nasib 3 hari ja..18-20/12/2009..pastu balik kampus semula..kawad lagi 3 hari..21-23/12/2009..aduyai..malasnye ase..huhu..
so kat member2 nuff semua..sorie la..xdapat nak klik korang nye nuff sampai 23 hb nie..lau da free aku klik la yea..korang jgn lupe lak nak klik nuff aku..hihi..
k..bye2..
assalamualaikum

..sambungan..

banyak2 aktiviti yang aku ikut masa kursus latihan luar JPT aritu part nie la yang paling best..sebab dah banyak dah aku ikut progrma dalam or luar utan..p xpenah pun aku redah air sungai sederas air sungai nie..memang deras bai..xcaye??..korang g la tgk sendiri kat taman negeri endau rompin tu..memang deras gile la..ase nak hanyut je bile angkat sebelah kaki nak melangkah..lau tengak arus tu ase pening2 je pale..nak tgk gambar sungai tu..tu kat bawah..ade satu je..nie pun aku umpe kat FB kak mieza..tq 2 kat mieza..hihi

nie la arus sungai tu..dalam gambar xbape nampak la derasnye..huhu
macam nak berlumba la pulak..

sebelum nightwalking..bergambar lu..hihi


part nie pun best gak..p penat cikit la..nak mendayung tu..



nie dah nak balik..sebelum balik ambik sijil lu..

Followers