3/30/10

cuma tak nak bagi blog aku nie disarang oleh labah-labah,,katakan TakNak!

kebizian melanda diri..hampir sebulan aku xmelawat blog aku nie..kalo bukak pun juz nak tgk update n3 blogger lain..tu pun 1 2 blog je aku terjah..

perut aku dah lapar..aku nak pegi makan..hihi..

adios

3/23/10

serabut

mmm...
masuk-masuk je dah mengeluh..tak mengeluh macam mana..asignment berlambak-lambak nie..ntah bila la nak abis..dengan PSM yang xsetel2 lagi nie..pening dah kepala..

di sebabkan ketiadaan masa nie la aku tak sempat nak update blog aku nie...tag dari emma pun aku xbalas-balas g..hihi..tak payah la kot..hihi..

ok la..nak pegi makan jap..lapar dah nie..malam nie buat psm lagi..(projek sengal mengal)..
k
adios

Followers