7/8/10

2010 FIFA World Cup-Germany vs Spain

GOLLLLL!!!!!!!!!!!!!

salam semua..semua sihat..ke ada yang tak sihat sebab jerman kalah..hihi..ok2..sabar semua..jangan terlampau emo yea..bola itu bulat..macam-macam boleh berlaku..tapi aku suka sebab sepanyol menang..tahniah buat sepanyol..malaysia bila pulak?..tapi aku rasa ramai jugak yang nak jerman kalah..sebab dekat facebook ramai yang nak sepanyol menang sebab jerman kalahkan argentina..haha..adat permainan mesti ada menang kalah..masa kumpulan boleh la seri kan..hihi...tapi aku tetap tak puas hati dengan corak permainan mereka..sebab terlampau berhati-hati..aku rasa sebab tu la jerman kalah..sebab jerman biasa akan laju..bertahan lepas tu dapat bola counter attack..tapi tadi bola duduk kat tengah-tengah padang je masa separuh masa pertama tu..bosan giler game.dan satu lagi aku tak puas ati..dengan mamat sorang nie..si pedro nie..aduyai..orang main berpasukan..dia nak main sorang..nak jugak nama dia sebagai penjaring u..kalau memang dia sorang-sorang kat depan tu takpe la jugak..nie tores takde orang jaga sah-sah 99% boleh gol dia tak nak bagi..mintak-mintak la final nie dia tak masuk..dan fab4 akan di masukkan..hihi...ok la..sekarang masa untuk tidur dengan hati yang gembira..komen banyak pasal game pun tak guna..bukan negara aku..saja sokong..haha..orenje..kita jumpa di final yea..hihi..

ADIOS

Followers