7/26/10

MESTI TONTON: Friendly Malaysia U23 vs South Korea U23

BOLA SEPAK : MALAYSIA VS KOREA SELATAN 1-0

salam semua..aku ada berita penting nak bagitau ni..ke korang dah tau?..kalau dah tau tak pe la..tapi aku nak bagitau jugak..petnag tadi kan..kan ada game bola malaysia lawan korea selatan kan..kan..kan..kan..so, aku nak bagitau..malaysia menang 1-0 dengan korea selatan..haha..bangga nye aku..tu la..korea selatan..belagak sangat..bingung dengan nasib malaysia la konon..lain kali..bingung dengan nasib negara sendiri je dulu..memang la bola malaysia sekarang nie tengah jatuh..tak sekuat zaman 70-an dulu..tapi..bila dorang nie main as satu pasukan..main sungguh-sungguh..mesti boleh menang la..hihi..dan kebajikan dorang pun dijaga..insyaALLAH..bola malaysia pun boleh pegi jauh..tak mustahil semua tu..tengok sekarang..malaysia kalau ikutkan ranking dunia malaysia tempat ke-142, korea pulak tempat ke-44, jauh tu..dan kalau ikut ranking asia pun jauh jugak..malaysia ke-26 dan korea selatan ke-3..so, kt sini, ranking tidak memainkan ape-ape peranan yea tuan-tuan dan puan-puan..kite tengok je la badminton..datuk lee chong wei no satu dunia, lin dan no 2..tapi chong wei tetap susah nak kalahkan lin dan..lebih banyak kalah daripada menang..opss..terlebih berita pulak..haha..aku nak bagitau malaysia menang 1-0 ke atas korea selatan je tadi..ok la...adios..

Followers