11/9/09

~next paper~pengalatan elektrik

esok kol 9 pagi next paper final exam aku..esok paper ke-4..paper pengalatan elektrik..subjek nie nak kate susah x jugak..nak kate senang pun xjugak..p aku keliru bab2 pengiraan dalam nie..rumus2nye lain cikit dari pengiraan elektrik biasa..maybe nie 1st time aku jumpe camnie kot..sebab tu aku ase lain..nase nye yang nie la pecahan dalam elektrik..so sape yang ambik pure elektrik tu cnfrm senang je bg dorang..bagi aku yang belajar elektrik cikit,,awam cikit,, meki cikit nie agak payah gak la nk memahami semua tu..

so, tok memudahkan aku menjawab paper pengalatan tu esok, aku kena la menghafal step2 pengiraan yang berkenaan..mintak2 la aku xblur n blank time exam esok..macam paper mekank tanah aritu..penat aku menghafal rumus tetibe je masuk dewan aku blank..so jawabnye..berserah je la..mintak di jauhkan la esok semua tu..amin..

korang doakan aku jawab paper nie dengan jayanye k..sebab 3 paper dah lepas nie mcm xleh je..cukup2 makan je..

k la..sebelum korang nak kutuk aku "camne nak score paper lau asyik main tenet je" aku out dulu la..hihi..kat korang yang ngah final exam gak..gudluck..(",)

k..wassalam

4 comments:

lumut said...

yg penting yakin!!
betul x btol lain cter k..
nnt cerita kat entry ku tuh aku smbung..mmg x tercapai dek akal..

aku segan nak smbung snnaye.hehe..

InsanBiasa said...

lumut..
haha..
yup betull..kena yakin dengan jawapan yang diberi..haha..

segan ke x..ko kena smbung gak n3 tu..haha..xbek buat keje tergantung..haha

serikandi said...

salam.. insyaallah leh pnya..
brtwakal stelah brusaha..

bismillahi tawakkaltu'alallah..

InsanBiasa said...

hihihi..
dah selesai pun..alhamdulillah..ok kot..

readbud - get paid to read and rate articles

Followers