12/5/09

..sambungan..

banyak2 aktiviti yang aku ikut masa kursus latihan luar JPT aritu part nie la yang paling best..sebab dah banyak dah aku ikut progrma dalam or luar utan..p xpenah pun aku redah air sungai sederas air sungai nie..memang deras bai..xcaye??..korang g la tgk sendiri kat taman negeri endau rompin tu..memang deras gile la..ase nak hanyut je bile angkat sebelah kaki nak melangkah..lau tengak arus tu ase pening2 je pale..nak tgk gambar sungai tu..tu kat bawah..ade satu je..nie pun aku umpe kat FB kak mieza..tq 2 kat mieza..hihi

nie la arus sungai tu..dalam gambar xbape nampak la derasnye..huhu
macam nak berlumba la pulak..

sebelum nightwalking..bergambar lu..hihi


part nie pun best gak..p penat cikit la..nak mendayung tu..



nie dah nak balik..sebelum balik ambik sijil lu..

5 comments:

mat_paeiz said...

mcm sial je muke nak publisiti murahan... ha3...

alimbz said...

jeles tu..mg dah keje xdop dah program2 nie..haha

mat_paeiz said...

x dop mase nok jeles eh... aku kan dok suke bende2 yg meletihkan nim... ha3... jom futsal

alimbz said...

futsal2..kang sepak kaki sndiri g..haha

mat_paeiz said...

biarlah.... tu yg buat korang gelak sampai nak bersepai lemak tu...

Followers