2/27/10

BINTANG KECIL

layan lagu nie pulak..hihi



macam mane..best tak??..hihi..tabik spring kat budak ni..tinggi siot suara dia..haha..
tapi drummer tu asyik ketuk tangan dia je..dua kali tu..haha..ok la..semoga terhibur..adios..

10 comments:

♥S@R@♥ said...

boleh tahan budak kecik ni..semoga dah besar nnt jadilah insan yang berguna..

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

aku penah tgk. lawak gile. tp sedap gak suare die. xpecah

InsanBiasa said...

hihi..betul3..doa2 kan dorang nie jadi insan yang berguna kelak..

tu la pasal..lawak2 mmg lawak..bese la budak kecik..p suara dia sedap kot..tarik tinggi tu..hiihi

NuRul said...

pergh sdp gilo sore dia bole gantikan black bila black da tua nanti..hahaha sempat lagi dia ketu kpala bdk tu

ziha said...

cool la adik ni..
takpe dik..nyanyi wat isi mase lapang je..ok la tu.

zuliana said...

bole thn gk suara bdk tu.kcik2 dh pndai nyanyi...
harap guna kebolehan ke arah kbaikn...mcm nasyid ke...tilawah ke...

Atiqah said...

hmm budak2 zmn skrg..tau nyanyi..hrpnye pndai jugakla ngaji quran..

shamin asfar said...

hahaha..
ini kes gila ni..
lwak gila..
cam nak hentak ja pala aku kat dinding xD

Anonymous said...

vote for funny... ---<@
lawak2...ilang rse tensi0n~
be a gud boy(singer+drummer+mbrs)

Amalina Omar said...

hehe sedap sora dia.. hehe kalau masuk bintang kecil pun layak ni.. hehe

Followers