4/12/10

Projek Sakaratul Maut

demam...
dah lama aku tak demam..kalo dulu..boleh dikatakan tiap-tiap minggu akan ade hari yang aku demam..lepas sembuh sehari dua..mesti demam balik..hihi..tapi...setelah sekian lama aku tak demam..start hari jumaat minggu lepas aku dah demam balik..nie mesti sebab aku berhujan panas bawak moto..

esok aku ade seminar untuk projek sarjana muda, PSM..nak cerita pasal PSM nie..banyak maksud yang budak-budak U aku bagi..budak U lain aku tak tau la pulak kan..hihi..antaranya.

PSM=projek samapi mati
PSM= projek separuh mati
PSM=projek sakaratul maut..

hahaha..macam-macam la dorang nie..tapi bagi aku..PSM nie takde la susah sangat kalo idea tu datang dari diri sendiri. bukan penyelia yang bagi..dan satu lagi..jangan buat keje last minit..biasa la kan student..last minit memang rutin pelajar..hihi..

macam pensyarah aku nie kata.."korang nie memang hebat..saya dah bagi tau awal-awal..hujung sem nanti korang memang takde masa free..kerja yang dibagi 3 bulan korang siapkan dalam masa 3 jam..memang hebat la..sekian terima kasih" hihi..nie la antara ayat pensyarah aku tu..kami memang hebat..idea mencurah-curah bile last minit punye kerja..kan kawan-kawan..hihi.ok la..seminar aku esok bukan aku nak tayang yang nie..aku nak kena tayang projek yang aku buat..tapi..satu slide pun aku xbuat lagi..haha..
ok la..sekadar nak mengupdate kan blog aku yang agak kebizian nie..

ADIOS

2 comments:

norfadila2010 said...

psm=projek susahkan mahasiswa..

wahahaha.. ksian.. demam ye?

Mario said...

uikkk...mcm budak2 jugak ko ni weh selalu demam2...hehe but baguslah kalau skrg tak lagi...
budak2 korang mmg handal...hehe aku sokong lecturer ko tu...huhu

readbud - get paid to read and rate articles

Followers