7/8/10

2010 FIFA World Cup-Germany vs Spain

GOLLLLL!!!!!!!!!!!!!

salam semua..semua sihat..ke ada yang tak sihat sebab jerman kalah..hihi..ok2..sabar semua..jangan terlampau emo yea..bola itu bulat..macam-macam boleh berlaku..tapi aku suka sebab sepanyol menang..tahniah buat sepanyol..malaysia bila pulak?..tapi aku rasa ramai jugak yang nak jerman kalah..sebab dekat facebook ramai yang nak sepanyol menang sebab jerman kalahkan argentina..haha..adat permainan mesti ada menang kalah..masa kumpulan boleh la seri kan..hihi...tapi aku tetap tak puas hati dengan corak permainan mereka..sebab terlampau berhati-hati..aku rasa sebab tu la jerman kalah..sebab jerman biasa akan laju..bertahan lepas tu dapat bola counter attack..tapi tadi bola duduk kat tengah-tengah padang je masa separuh masa pertama tu..bosan giler game.dan satu lagi aku tak puas ati..dengan mamat sorang nie..si pedro nie..aduyai..orang main berpasukan..dia nak main sorang..nak jugak nama dia sebagai penjaring u..kalau memang dia sorang-sorang kat depan tu takpe la jugak..nie tores takde orang jaga sah-sah 99% boleh gol dia tak nak bagi..mintak-mintak la final nie dia tak masuk..dan fab4 akan di masukkan..hihi...ok la..sekarang masa untuk tidur dengan hati yang gembira..komen banyak pasal game pun tak guna..bukan negara aku..saja sokong..haha..orenje..kita jumpa di final yea..hihi..

ADIOS

9 comments:

.:padie_eyla:. said...

sume org nk tdo sbb spain mng. ahhah. thniah2.

Penulis Setia said...

tula..slow sgt german men nyer

nisya said...

sokong mane2 je yang menang eheheeee

blueCITY® said...

salam

yeyyyyyyyyyyy german kalah malam tadi
hehehheh...

jom sokong juara nanti antara spain or belanda kan kan
ekekekek

mahira oya said...

haha..pedro mmg geram betol..
torres kan tunggu jer..bukan nk pass..adeh..

Dila Abdul Rahman said...

"kenapa pa...german kalah...kenapa pa..." hahahahaha

intan shafiqah said...

hehe...perasan gk prlawanan kali ni agk berhati2...terutama jermn=)...

pertahanan jrmn memg superb=)...spain terpaksa wt sepakan bOla jauh=)...tpi, akhir nya, bOlos gk=)..

hehe, int penyOkong kuat spain=)...final nnti, opkos la spain=)...la rojas=)...espana2=)..hehe..

Hamzah Ian said...

gooolllllllllll!!!!!!! best22...

zulkbo said...

salam....
kita tengok sapa yang kena
final nanti..pada saya sapa
yang menang saya sokong..he he

Followers