11/5/10

SELESAI JUGAK AKHIRNYA..

Alhamdulillah..ayat pertama yang terdetik dalam hati aku semalam..(",)..mane tak nye..setahun bai tanggung semua nie..semalam baru selesai walaupun belum selesai sepenuhnya..kalo belum selesai sepenuhnye semalam bile la plak tu??haa..semuanye selesai bile aku dah jilid repot akhir PSM aku..haha..ok2..semalam panel aku dah terima sepenuhnye pembetulan repot akhir aku..sign borang pengesahan pembetulan repot pun dah dapat..cume cop je lagi belum..tunggu isnin nie baru jumpe dia balik mintak cop..sebab dia tak tau mane dia letak cop dia..sibuk sangat la tu..yela..aku yang baru buat PSM nie pun macam ape dah..nie kan pulak dia yang tengah siapkan repot PhD dia..gudluck untuk panel aku dan terima kasih sebab banyak tunjuk ajar..kat ketua panel jugak..kat penyelia aku jugak..penyelia aku dah berangkat ke mekkah dah aritu..dah selamat sampai dah kot..semoga semuanye berjalan lancar, segala amalam diterima Allah dan balik dengan selamat..=)..ok la..kepala aku pening nie..bangun pagi tadi berat sangat la rasa kepala nie..nasib baik bukan masa aku betulkan repot PSM..kalo tak sah tak siap repot aku..so sekrang minggu ulang kaji..ade 2 minggu lagi..tapi semangat nak study belum ade..haha..minggu depan la insyaAllah..ok..selemat hari depavali untuk yang menyambutnya..dan selamat bercuti semua..

ADIOS

5 comments:

mat_paeiz said...

tahniah...
selamat menjadi cikgu halim.... kenang aku sentiase k...

aku hanye mampu tumpang gembire melihat kejayaan adik2 aku ning...

InsanBiasa said...

huahua..blom final g..so blm bloh gumbira..hahaha

Anonymous said...

Medicine For Angry People http://www.riversidefirstsundays.org/ - generika viagra
Da Viagra fast keine erwiesenen Nebenwirkungen besitzt ist eine Empfehlung in den meisten Fallen unbedenklich.
[url=http://www.riversidefirstsundays.org/]viagra preise[/url]

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

slmt bercuti!


btw..

do folow me yeah..

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

~CiK TiNieY~ said...

alhamdulillah....fi amanillah...;)

Followers