12/31/10

HAPPY NEW YEAR 2011

╔╦╗────────╔═╗─────╔╦╗──────╔═╦═╦═╦═╗
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║║╠═╦╦╦╗║║╠═╦═╦╦╗╠═║║╠╗╠╗║
║╦║╬║╬║╬║║║║║║╩╣║║║╠╗║╩╣╬║╔╝║═╣║║║║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╚╩╩═╩══╝╚═╩═╩╩╩╝─╚═╩═╝╚╝╚╝
────╚╝╚╝╚═╝──────────────────────────
tinggal beberapa jam lagi..selamat tinggal tahun 2010..selamat datang 2011..(",)
semoga tahun 2011 ini akan membawa lebih banyak kebaikan dari sebelumnya..
macam mana dengan azam 2010??tercapai semua??ke takda azam 2010 lepas(aku pun tak penah nak letak ape-ape azam..hihi)??hihi..
tapi setiap orang mesti ade kenangan suka dan duka kan..kita ambik yang suka tu..kite lupakan yang duka..tak pun kita perbaiki yang duka supaya 2011 yang duka menjadi suka..hihi..InsyaAllah boleh..yang penting niat kena betul..(",)
so..2011 nie macam mana??nak kena azam ke tak nak 2011 nie??
ape pendapat korang..taknak ke share azam-azam korang??hihi..ok la..selamat tahun baru kepada semua blogger..semoga hidup kita lebih bermakna dan diberkati oleh-Nya..
 [[ADIOS]]

4 comments:

De'din said...

happy new year
hope all your dreams and wishes come true !

AiDa AzRyN said...

Happy New year!! ^^

InsanBiasa said...

de'din.. aida azryn ::
happy new year..(",)

Zona Indonesia said...

Blogwalking here... Happy New Year 2011... New Life and New Spirit :) Peace

Followers