2/21/11

PRK 2011

salam perpaduan semua..lame tak update blog nie..bukan ape..tak berkesempatan..sibuk buat kerja orang lain..haha..takda la..orang mintak tolong kite tolong..lain kali kite mintak tolong pulak..tak gitu..hihi..

nak cerita pasal ape ek..nak cerita pasal PRK..ramai dah review pasal PRK nie..tapi aku nak sentuh gak pasal PRK nie..tadi tengah bukak FB aku terjumpe la 1 gambar nie..dekat FB Pro-M UTHM..gambar tu menunjukkan salinan surat dari pihak UMNO negeri johor kepada NC UTHM Dato' Noh Dalimin..dalam surat tu ade mengatakan pihak UMNO johor ni menyalurkan dana untuk pihak aspirasi berkempen sehingga menang tak kira dalam ape keadaan sekalipun..aku malas nak cerita panjang-panjang..korang boleh tengok kt gambar yang aku upload kat bawah nie..tak pun korang pegi tengok kat FB Pro-Mahasiswa UTHM..sahih atau tak itu aku tak pasti..aku just nak share je..dan nak dapatkan kepastian la..sape yang tau pasal surat nie boleh la tinggalkan komen kat bawah yea..sekian.hihi..jangan marah yea..ADIOS

klik pada gamabr untuk tumbesaran..hihi

2 comments:

optimus prime said...

benda ni dah lama..tahun lepas punya dah ade..jumpe kat toilet lelaki tdi kalo xsilap..xbetul pun...

InsanBiasa said...

owh..yeke..saje nak jadikan isu la nie ea..a'arkan..lupe plak tengok tarikh..haha..n xbetul la umno bagi dana nie??hihi

Followers