9/26/11

PANAS!!..UTUSAN BUAT HAL LAGI.PERSENDA HUKUM HUDUD!

sekali lagi UTUSAN umno bikin panas kat malaysia nie..dah terlebih cerdik agaknye..mungkin jugak terlampau bebal..mungkin jugak ini la ajaran Islam sederhana yang diamalkan puak-puak umno nie..dulu karikatur persenda hukum Islam pasal kes liwat/zina kalau tak silap..sekarang keluar pulak kes hina hukum HUDUD..siap sindir-sindir pemimpin pas lagi..aku bukannye belah mane-mane pihak..tapi kalau pemimpin tu baek..dia tak akan sindir-sindir orang macam nie..dulu najib sindir DSAI pakai yang kat leher tu..yang najib sendiri terkehel sikit masok hospital siap bedah tu pe cer..malas cakap banyak..nah bukti.


p/s:AKU TERTANYA-TANYA JUGAK..NIE KE AJARAN ISLAM SEDERHANA PAK NAJIB TU..SAMPAI HUKUM ALLAH PUN DIA NAK MAIN KAN..

7 comments:

Cikgu Jaja™ said...

byk hakikat yg tersembunyi.. hmm

InsanBiasa said...

ntah la..hmm jugak..=)

headbomb said...

maksud tersirat tu.. pas yang selalu putar keliling isu ni.. so kartun tu memerli pas

hamba Allah said...

Di negara yang mengaku negara Islam dan agama rasminya pun agama Islam yang pemimpinnya mengaku diri nya Islam kalau tidak melaksana hukum Islam jawab nya berdosa, tapi kalau menghina dan menolak hukum Islam jawab nya KAFIR. Tak perlulah nak bagi berbagai alasan. Rujuk kepada Al Quran dan As Sunnah.hudud tu dtg dri ALLAH dri AL QURAN bkan dari PAS...fikir la sndri..mereka x mahu buat mereka tanggung la dosa rakyat dosa kita.. Allahuakhbar..!!

Anonymous said...

headbomb, ko tu jahil, putar belit apa, ko yang x faham hukum islam, da terlalu lama dengan islam yang dibawa umno.. ko memng jahil.balik kampung ngaji balik dengan ustaz tentang islam...

InsanBiasa said...

headbomb::
..bukan putar belit..tp mungkin belum tercapai cita2 nk laksana hukum nie..yang putar belit tu media2 yang ada sekarang nie la..part putar belit tu memang kepakaran mereka..

hamba Allah::
macam tuna guru kata..dorang takut hudud mcm takut hantu..memang bengong la..kalo xbuat salah nak takut ape..hudud pun bukan main jatuh hukum camtu je kat orang..

anonymous::
sokong..

InsanBiasa said...

tuan guru*

Followers