9/15/11

TAMPAT AKU ADE..KORANG ADE TAK???

salam semua..

aku rasa mesti tempat korang tak ada nie..lagi-lagi kalau kat key-eL..haha..sah-sah la takde kan..ke ada??hehe..ok..korang mesti nak tau apa lah benda alah yang aku sibuk-sibuk bising nie kan..agak-agak korang ape..agak-agak korang berani tak naik benda nie..aku rasa confirm ada yang patah balik punye..haha..apa yang aku nak bagitau nie adalah perahu tambang..mesti ada antara korang kata..ekeleh..perahu tambang je pun..tu pun nak kecoh..kan..kan..kan..tapi kalau takde bagus la..hehe..perahu tambang nie bukan yang ada kat waterfron kuching tu..yang bawak orang je..yang nie bawak motorsikal dan orang skali..maksimum 3 bijik motor..ada bran..???haha..tu kat bawah tu aku tunjukkan gambar..kalo berani datang la kat sarawak..perahu tambang nie ada kat sungai muara tuang..muara tuang nie pulak kat kota samarahan..kalo dari bandar kuching lebih kurang 40 minit kot..jom la datang sarawak..hehe..


ade bran??!!..haha..perahu nie di guna apabila air surut je..feri tu tak dapat nak di gunakan sebab air sungai cetek sangat..lebar sungai dalam 5 minit guna perahu tu kot..tak ambik masa la pulak..hehe

No comments:

Followers