6/20/11

BERSIH VS PEMUDA UMNO VS PERKASA..

PERHIMPUNAN DILAWAN DENGAN PERHIMPUNAN..!!
kalau dah perhimpunan di tentang dengan perhimpunan, bukankah keadaan akan bertambah kecoh..sah-sah la nanti akan adanya keganasan..pihak BERSIH mengadakan perhimpunan ni sebab nak serahkan memorandum ke apa ntah..dalam tu ada 8 tuntutan..tadi aku ada terbaca kat SINI.. tapi 2 pihak lagi hanya bertujuan menentang perhimpunan BERSIH.. yang korang susah-susah buat perhimpunan jugak tu kenapa..serahkan je tugas tu pada PDRM..tau la dorang nak buat ape..nampak sangat dorang ada motif tersendiri jugak... malas nak cakap banyak..kang tersalah cakap pulak..ADIOS

No comments:

Followers