11/16/09

akhirnya sempurna

akhirnya..tepat kol 11.30am, 16 november 2009..aku kuar dewan peperiksaan F2 universiti aku..dan itu bermaksud..aku dah merdeka daripada final exam tok sem ke-5 aku..haha..gelak2 gak..p jawapan aku jawab tadi ntah ape2 je..ntah betul ke x..tawakal je la..dah la dewan macam peti sejuk dah aku ase..sejuk tahap gaban..sape xtau sejuk tahap gaban nie mcm mane..so search kt minah google..hihi..lau ade la..lau xde jgn marah aku lak..haha..gelak lagi..
so lepas nie kita enjoy..dah2..sebelum tu..aku nak tido lu..petang nie aku nak kena uruskan hal mkn malam aku semalam..nak kena g hep lagi..aduyai..abaikan..tdo dulu..hihi..nitezz.zzzzzzzzzzzz

2 comments:

{lumut} said...

bercuti lah!!!hehe

alimbz said...

haha..
xde istilah cuti dalam 3taun kat cnie..haha..aku da program g pasnie..ko nak join..malaysian univercty explorace race..anta la team..sekarang baru de bape belas team ntah..p dah tutup kot.haha.ko anta la team new zealand ko..hihi..
U aku tuan rumah...

Followers