12/28/09

HARI PERTAMA KU

hari nie..aku dah start g kuliah..ase malas je nak pegi..tp nak buat macam mana..kena pegi jugak..so..macam biasa la..minggu pertama ade lecturer yang nak buat kelas dan ade yang belum nak buat kelas..macam pagi nie la..sepatutnye kalau ikut jadual yang dah keluar ade je kelas dari pukul 8 hingga lah pukul 10..p memandangkan lecturer pun baru balik cuti..mud cuti tu de lagi kot..hihi..so xde kelas la..
p petang nie ade pulak..tu yang leceh nye pulak tu..lau ikut jadual..kelas tu sejam je..nak jumpe je kot..datang je la..tunjuk muke..bukan susah sangat pun..
nak bagitau yang nie je..
xde ape2 yang penting sangat pun...
SELAMAT MENEMPUH SEMESTER BARU

2 comments:

snid73 said...

dah 13 tahun tinggalkan zaman pegi kuliah...huhuhu

alimbz said...

haha..rugi2..
zaman nie la yang seronoknye..hihi

Followers