12/28/09

katak hijau

esok dah start kena fokus dalam kelas..fokus ke??hihi..persoalan yang harus aku jawab..p aku penah wat nie..p kejap je la..aku xingt subject pe..p memang aku penah wat..yang sedihnye xsampai sebulan pun..huhu..p dalam kelas bukan nye xfokus juz kurang perhatian je..hihi..lecturer cakap kat depan aku pun cakap kat belakang..kadang2 la..bukan cakap kosong..sembang sal ape yang lecturer ajar kat depan tu gak..pastu mula ketinggalan dengan ape yang lecturer tu ajar..lau dah ketinggalan tu mule la aku ase malas nak ikut ape yang d ajar..haish..tak boleh pakai betul la prinsip nie..so..esok bermula la senaman jari aku menyalin nota..haha..ok la.,,kol 10 nie aku ngn budak kelas aku nak g main futsal..ade sape2 nak ikut..??jom!!..


ok la..


adios..


p/s:: tajuk xde kena mengena langsung..saje je..ntah tetibe je terlintas perkataan katak hijau tu kat akal aku..aku tulis jela..hihi..p aku de cite sal katak nie..t lain n3 aku cite..hihi..adios

No comments:

Followers