1/11/10

pening lalat sudah..(*_~)

panas memang agak panas aku rase sekarang..xkisah la luar ke dalam..ati pun panas je nie..aduyai..ngucap2..hihi..mane x nye..semua tajuk yang aku cadangkan kat penyelia aku semua kena reject..x ke bengang camtu..ABBM dah 3 aku cadangkan..rekabentuk 3 gak dah aku rase..xlarat dah otak aku nak PK wat ape g nie..tension giler la wei..lau dah de tajuk xpe gak..boleh start dah..nie haram 1 pun aku xleh nak start..


camne nie ek..fikir lagi la jawabnye..fikir2 esok tnye g kena reject g..aku mintak pendapat x d bg nye..haish..sabo je la..ade sape2 nak bg cadangan or pendapat x..pendapat nak kutuk xyah la..cadangan tuk projek aku je..





::adios::

2 comments:

lemonade said...

ko tnya la dia mcm mn yg dia nk. apa kelebihan n apa kekurangan benda yg ko bt tu. kalo ko dh ikut guideline yg dia bg tp dia reject gak, ko suruh dia je la yg buat. haha

Zamz said...

lagi senang mintak terus tajuk dgn dia hahah

Followers