5/9/10

jelajah ke semarang indonesia

salam semua..(",)
tq kat korang semua yang sudi terjah blog aku yang takde pape nie..harap2..dalam 2 3 minggu nie pun korang sudi la terjah secara jemaah beramai-ramai..(dah jemaah..ramai2 lagi..bukan sama ke tu..haha)..ok..maksud aku ajak la kawan2 korang terjah blog aku jugak..tak nak baca pun takpe..janji korang klik iklan nuff aku yea..haha..ok2..tq sekali lagi..2 kali lagi..berkali-kali lagi..ok..dalam 2 3 minggu nie..bermula malam nie..aku agak sibuk..minggu pertama bermula malam nie..aku takde kat malaysia..aku kena g hulur bantuan kat semarang..indonesia..hulur duit aku kat sana..licin la duit aku kat jogjakarta tu nanti..hahaha..sebenarnye aku ada program kat sana..flight aku pagi esok..so malam nie..pukul 12 tgh malam..aku kena gerak pegi LCCT..so..tak dapat la nak blogwalking kat blog2 korang..lepas balik dari indonesia nie pulak..aku ade aktivti lain..latihan suksis..latihan kawad..dan jugak aku ade skill under fakulti aku..semua budak lepasan matrik tahun 3 fakulti aku kena ambik skill nie..so memang penuh la cuti aku semester nie..nak terjah blog korang semua kemungkinan..sekejap-sekjeap je..ok la..aku nak kemas ape yang patut..pukul 1130pm nanti kena gerak ke kampus induk ..naik bas dari sana..ok.ADIOS

p/s:doakan aku selamat pergi dan selamat balik.tq allzzzzzz..=)

4 comments:

kacang said...

semoga selamat.
aminn=)

hanie@nisya said...

take care :)

rizputra7 said...

selamat dan gudluck yer

Bintang Hati said...

mst da slmt blik ni....
hehe...
anyway...have a nice holiday eh even holiday anda penoh dgn sgla mcm xtvt..

Followers