7/12/10

SEPANYOL JUARA PIALA DUNIA 2010!

GOLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dalam keadaan mengantuk..aku tetap setia menunggu perlawanan sampai kepenghujungnya..walaupun aku rasa menyampah betol la tengok game tadi tu..semua nak jadi hero..main as a team la bro..tapi..ape-ape pun..spain dah menang 1-0 keatas belanda..yahooooooooo...haha..walaupun aku tak percaya langsung kat sotong paul tu..tapi..aku rasa ramai yang kaya malam nie..sesungguhnya Allah nak menguji iman kite semua nie.harap-harap takde saudara se-Islam aku percaya kat sotong mengarut tu..mintak di jauhkan..

kepada penyokong belanda..tak payah nak gaduh-gaduh..bukan negara kita pun yang kalah..yang menang pun bukan negara kita..sorak masa game dah la..jangan sampai ada yang bergaduh pulak..takda faedahnya korang gaduh..yang kalah tetap kalah..yang menang tetap menang.tapi korang yang dapat sakit..

ok la..jom kite tido..eh..alang-alang solat subuh la..tunggu sekejap lagi..ok


P/S: malaysia bila lagi??=(

..ADIOS(",)..

5 comments:

Fatin Aliyya said...

haha sonok lah ko yek...ak sokong holland tp x menang lak..sabo jelah..ekceli ak x kesh psl ak lbh die hard fans brazil n germany.=D

xazryx said...

sedih betul la belanda x menang .huaaa .

el said...

betul3 nek nyamfah
tgk games pg td
lm satu hal..player lak cam slow je

meo188 said...

gol!!! horey2...

ingt dh kena penalti dh smlm...

AMIRA IS MIRA said...

yes..aku mmg sokong spain menang.tak sia sia aku tengok smapai hujan.basah kuyp!

Followers