8/3/10

DOA PEMANIS MUKA

DOA INI MUJARAB, SEBAIK BAIKNYA DIBACA SETIAP PAGI JUMA'AT: SEBELUM KELUAR RUMAH.  Tak payah nak berabis duit buat facial ataupun botox…… etc….. Tengok aje orang orang dulu atau seniwati –seniwati  lama  kita yang sentiasa kelihatan manis…… khabarnya dia orang memang pakai doa yang sama…………..Cuma kena rajin menghafal dan baca setiap kali pakai b ed ak atau keluar rumah………………..

Doa pemanis muka ni lebih afdal lagi kalau dibaca 3 kali sehari sebelum memakai b ed ak atau a lat 2 solek atau minyak rambut .


Hafal dan tarik nafas dalam dalam dan hembus ……. Lepas itu.  Baca kuat-kuat ....... Bagi semua orang dengar...... ......... ......

Selamat mencuba..... amalkan lah..  Tak rugi
...!! !!! !!!!!!!

>
>
>
>
>
>

*
*
*
*
*
"
minyak si tuang tuang,

ku tuang dalam kuali,


muka ku macam beruang,


semua orang gerenti lari.


kuang.. kuang..kuang. ."



He…. He….. tengah senyum ke??.....
kan manis tu.....semoga bertambahlah manisnye...

Hahahahahaha. .. ampun tuan ku.......... ..beribu ribu ampun……………...  Hamba pon terkene..... . beb

1 comment:

suka_haha said...

matdin pun baru je terkena haha..

Followers