1/15/10

AVATAR punye penangan..

hahahhahaa...ape2 pun gelak lu..xmo senyum2 macam lumut..xpuas..haha..ok2..aku gelak sebab nie 1st time aku dengar asiment jenis nie..nak tau x asiment jenis ape nie..mesti korang nk tau kan..yang xnak tau tu terpulang la kat korang..ade aku kisah..haha..xabis g gelak nie..ok2..asiment yang aku nak g tau nie adalah asiment menonton wayang..ape haram jadah punya asiment la wei..nie la1st time aku dengar asiment macam nie sepanjang aku jadi pelajar nie..hahaha..daqh la citer yang aku nak tengok nie aku dah tengok..aduyai..nak tau citer pe..??..citer pe lagi..citer AVATAR la..dah la citer tu 3 jam..mati beku la dalam wayang tu.....hahaha..

k la..aku nak siap2 nak g tgk wayangciter AVATAR nie..ade sape2 nak ikut x..xmo sudah..aku g ngn budak kelasaku..ade 25 orang..penuh satu panggung..hahaha..

ok..adios...


p/s..pas tgk citer nie kena wat asiment..budak umah aku je tau asiment pe kena buat..hihi..macam2 la pensyarah aku nie..k la..bye2

No comments:

Followers