12/30/09

new year

assalamualaikum..salam sejahtera..salam 1 malaysia..

1st time aku wat n3 bagi salam...

sebab pe..sebab nie 1st n3 aku buat awl pagi..haha..xpe..bukan nak cite sal tu..aku pun xtau nak letak ape sebenarnye..tajuk idea ade..p isi xtau nak taip ape..so memandang kan kite dah nak masok tahun baru..aku letak la 1 2 wallpaper sal new year nie walaupun aku tau korang leh carik sendiri kat website2 mane yang korang nak..ade yang lebih hebat tu buat sendiri..p aku nak letak gak..haha..so kat bawah nie ade la cikit wallpaper yang berkenaan ngn new year..layannn..zasss..new year wallpapers
new year wallpaper
wallpaper 2010


wallpaper new year
selamat tahun baru
happy new year
wallpaper menarik
cute wallpaper

No comments:

readbud - get paid to read and rate articles

Followers