2/22/10

kasar ke?..melampau ke??..maaf di pinta..

ape pendaapt korang kat n3 pasal polis tu??

ade ke aku kutuk polis??

yang aku tau aku bertanya pasal kerje polis je..

dengan tajuk awal

polis makan gaji bute??

lepas tu tukar jadi

polis pt raja makan gaji bute??

sebab ape aku kate aku bertanya??

sebab aku letak tanda tanya (?) kat hujungggggggggg sekali tajuk n3 tu..kan3..

tp aku akui memang akan ade terasa pasal aku tulis umum je..just polis..tak spesifik..membuatkan ade yang berpendapat aku khas kan kat semua polis2 kat malaysia nie..silap aku jugak di situ kot..tq kepada yang menegur n yang terasa tadi tu..hihi..bukan semua polis pt raja pun macam nie..just polis yang sorang nie je..yang tengah buat rondaan bersama anggota rela di bawah tugasan NKRA kot..

ok la..setakat nie saje kot tuk n3 ke2 malam nie..nie pun sebab aku tak dapat nak tido lagi nie..dah la esok aku ade kelas pukul 8 nie..aduhh..susah betul la kalau selalu macam nie..adios.

p/s: maaf kalau ade yang terasa..
p/s lagi : pt tu parit
p/s lagi lagi : aku pun sebahagian dari polis just takde kuasa je

15 comments:

anatayuni said...

IB...relaks je...ada yang gelabah ngan entri tu...kalau diorg tak wat..tak pe lah...masing2 kan ada bahagian masing2..stay tune. ;)

InsanBiasa said...

haha..aku mmg rileks je..takde masalah ape pun..just xbest la bile de siap buat n3 pasal ape kite publish..macam salah la pulak..sedangkan terang lagi bersuluh letak tanda soal..haish..ngntok..xdapat tido lagi malam tadi.=(

faeznaem said...
This comment has been removed by the author.
faeznaem said...

huhu.. da reply.. nnti bace lah komen balek..

p/s : tengs sbb respons.. entry tersebut meng'up' traffic saye.. hahahaha.. paling tinggi kot.. hik2.. harap mmng'up'kan trafik saudara juga..

InsanBiasa said...

setakat ko nak up kan traffic ko xde kejadahnye..nie la namenye publisiti murahan..aduyai..

anatayuni said...

IB...yang delete tu tulis apa?

anatayuni said...
This comment has been removed by the author.
anatayuni said...

sedih lah...cari publicity sbb tak puas hati...kelakar pun ada...;p hahaha...aduhai....tak gemor den ngan org mcm ni..

InsanBiasa said...

anatayuni:
ntah la..IB pun xsempat nak bace..author sendiri dah delete..

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

Kadang2 kite terkasar tapi tak perasan.

Cuba nanti awak buat entri pasal "Guru makan gaji buta?" mesti dapat macam2 maklum balas. Lagi2 dunia blogging nih kebanyakan nya kaum guru.

Lebih kurang macam tuh lah dengan entri sedara yg b4 nih. Ikut pandangan masing2 lah kan. Saya komen bukan nak naik kan trafik, cuma teringin nak komen sebab ada benda nak diluahkan. Tuh jela.

Apa maksud awak "sebahagian dari polis"? Awak nih ada separuh polis ke? Sebahagian polis tapi takde kuasa? Sepatutnya awak tau lah kan, polis kuasanya terhad. Polis mesti tau apa kuasa yang dia ada. Ya tak? Kan awak sebahagian dari polis jugak kan?

Ah macam dah cukup panjang. Oklah tu jer nak komen haha.

InsanBiasa said...

hihi..sy jugak insyaALLAH bakal cikgu..n kalo betul ade cikgu yang juz dtg kelas ajar n blah bukan ke tu namanye mkn gaji bute or separuh bute..hihi..xde2..saje melawak..ok2..sy paham..mybe ade ksilapan kt situ..sy sukrelawn polis n xde kuasa tu sbb sy xd bekalkan kuasa..hihii..n pasal kuasa2 polis tu sy tau la..p yang meronda malam tu kan dalam ketnteraman awm..so macam dia xambik kisah la kan budak2 tu main mercun..tepi orang ramai tgk bola lak tu.tapi xpe la..xde ape2 yang berlaku..orang kite kan bile ade yang berlaku baru nak ambik kisah..so biar je la..ok..tq atas keperihatinan sedari..hihi.adios

anatayuni said...

huhuhuhu....;p
ayat...

InsanBiasa said...

yupp.kenapa..ada salah tata bahasa ke kat situ..hihi

anatayuni said...

bukan IB lah..ada lah insan2 lain tu...;)

InsanBiasa said...

owh..hihi..

Followers